понеділок, 15 лютого 2016 р.

"Проби пера" моїх учнів .

Спробували складати білі вірші. Ось що в нас вийшло. 

В небі сонечко зашло
За темні сірі хмарки.
Так тихо сумно на душі .
Вітер листячко гойда
Вже осені пора .

Суліма Максим


Прийшла весна .
З'явилися перші квіти .
Скоро почне цвісти вільха .
Сонце немов кульбаба .
Маленький цуцик радіє весні.
Демчук Вадим 

Моя собака
Моя собака любить грати в ігри .
Мені подобається кидати палку собаці .
Вона кумедна , цікава ,
Зустрічає мене зі школи .
Крат Станіслав



Сніг летить і дітей веселить.
Вони грають в сніжки
І баби снігові ліплять .
І їхні усмішки , неначе диво уві сні.
Тимощук Іринка

Я дивлюсь на небо.
Падає зірка , падає .
Я загадала бажання .
Надіюся воно збудеться .
Зосімчук Анна.

Зима – чарівниця до нас завітала .
Все навкруги вкрите білим сніжком .
Радіють малята зимі – чарівниці
Всі дружно ліплять бабу снігову .
Гаврилюк Олександра

Хочете вам розкажу
Про чарівненьку весну.
Про птахів , що прилітають
І чарівно так співають.
Про квіток , що навесні
Людям радість принесли .
Кому радість
Кому втіху
Кому повну торбу сміху.
Ткач Анастасія 

Немає коментарів:

Дописати коментар